One moment please...
 
 
Exact Globe+   
 

Excel Add-in: uitleg functie CO_DATA

Vraag

Introductie

Met deze functie [CO_DATA (co;field)] kunt u de gegevens van een administratie in het werkblad opnemen, zoals adresgegevens, rekeningnummers enz.  Deze bedrijfsgegevens zijn in de administratie te vinden via [Systeem, Instellingen, Administratiegegevens].

 

Uitleg van de velden

Administratie

Selecteer hier de administratie waaruit Exact de gegevens moet halen. U kunt hier "Standaard" laten staan, zodat altijd de betreffende gegevens uit de standaard administratie worden getoond. Selecteert u hier een administratie, dan worden altijd de gegevens van de betreffende administratie getoond.

Het voordeel van het niet selecteren van een administratie is dat hetzelfde overzicht voor alle administraties kan worden gebruikt. U hoeft alleen de standaard administratie te wijzigen om de juiste gegevens te zien te krijgen.

Functie

Selecteer hier de functie die u wilt gebruiken. Voor het selecteren van administratiegegevens, dient u hier te kiezen voor "CO_DATA"

Kolom

Selecteer hier het veld dat u wilt zien. Indien u niets selecteert, dan wordt de omschrijving van de administratie getoond.

Voorbeeld

CO_DATA(001;"pstcd")
Deze functie levert de postcode uit administratie 001 op.

 

Gerelateerde onderwerpen

     
 Main Category: Support Product Know How  Document Type: Support - On-line help
 Category: On-line help files  Security  level: All - 0
 Sub category: Details  Document ID: 04.448.404
 Assortment:  Date: 26-09-2022
 Release:  Attachment:
 Disclaimer